Att ÖVERRÖSTA sjukdomen

2015-05-15

TILLBAKAKAKA, RUTINER MAT OCH FOKUS PÅ STYRKEUTVECKLING
Efter att ha schabblat runt nu i ett par veckor så är nu fokus på att nollställa och börja om igen.
Träna igenom kroppen två gånger per vecka (istället för tre).
Äta enligt planen (MER kolhydrater och MER fett – vilket jag dragit ned på under ca två veckor).

viktökningisnigelfart nästanensam gladalaura

Att hitta BALANSEN igen
Efter att ha trasslat några veckor så är slutsatserna:

  • Inte lika roligt att gå till träningen
  • Avstannad styrkeutveckling
  • Inte mer deffat, bara mer svullen
  • Magont, vätskefylld, gasig och troligtvis fått i mig lite för mycket sötningsmedel än vad som är bra för mig
  • Omättlig på kvällarna (flera krascher än vanligt – med rejält sug efter ”socker” (havregryn, potatis), champinjoner och smör/fett)

johannanylgh varningförvegitarianer dagsförtrikå

Att börja i UPPFÖRSBACKE

Nu får jag helt enkelt börja om. I uppförsbacke. I sämre form än jag var innan jag började experimentera. Så går det när en bantarhjärna får ta över en kropp som numera är inställd på att prestera. Bara bita i det sura och hoppas kroppen levererar.

grötochäggfrukost picknickpotatis röktaräkor